În contextul măsurilor dispuse prin Decretul Președintelui României nr.195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, Ordonanța Militară a Ministerului Afacerilor Interne nr.3 din 24.03.2020, privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19, a măsurilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus, vă aducem la cunoștință că activitatea ce implică relația cu publicul, la nivelul Serviciului Rutier, s-a suspendat temporar.
În perioada următoare, vă adresăm rugămintea de a avea în vedere următoarele aspecte:
Activitatea de verificare a cunoașterii regulilor de circulație în vederea redobândirii permisului de conducere/ reducerea perioadei de suspendare/ majorarea perioadei de suspendare este suspendată.
Informații pot fi solicitate și primite și prin poșta electronică la adresa de e-mail oug41.2016.sr@cl.politiaromana.ro sau la numărul de telefon 0242.306.084 de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-16.00.
De asemenea, modele de cereri privind activitatea poliției rutiere găsiți pe site-ul Inspectoratului de Poliție Județean Călărași, la secțiunea Utile – Eliberări documente la link-ul:
https://www.politiaromana.ro/ro/utile/documente-eliberari-acte/modelele-de-cereri-privind-activitatea-politiei-rutiere1550479229.
Inspectoratul de Poliție Județean Călărași