Spitalul Județean de Urgență Călărași are, începând cu data de 5 mai a.c., un sistem modern de comunicare cu pacienții. Astfel, s-a făcut trecerea de la centrala telefonică clasică la una modernă, care va facilita călărășenilor transferul către departamentele din spital, chiar și în lipsa unui operator. Potrivit managerului instituției spitalicești, Bogdan Mihai, din data de 24 mai 2021, a fost implementat și un nou număr de telefon, care poate fi reținut cu ușurință.
“Am creat un sistem modern care ne va ajuta să comunicăm mult mai bine cu dumneavoastră, conform fiecărei nevoi pe care o aveți. Interfața de comunicare a Spitalului Județean de Urgență devine o voce prietenoasă, care vă va consilia automat către departamentele noastre în fiecare zi, în funcție de nevoile dumneavoastră, devenind prima instituție din județul Călărași care implementează acest mod de comunicare. Eliminăm astfel perioadele în care, în lipsa unui operator uman, nu puteați avea acces la informațiile de care aveați nevoie. Pentru a ușura și mai mult modul în care ne puteți contacta, începând cu data de 24.05.2021, ora 00:00, implementăm și un nou număr de contact, mult mai ușor de reținut, de trei cifre, 0242\920, care îl va înlocui pe cel vechi, 0242\314471”, notează conducerea Spitalului Județean de Urgență Călărași pe o rețea de socializare.