Actualitate

Casa de Pensii a suspendat eliberarea biletelor de tratament

Casa Judeţeană de Pensii (CJP) Călăraşi, preocupată de starea de sănătate a beneficiarilor săi în contextul răspândirii COVID-19, a decis ca începând cu data de 16 martie 2020 să suspende activitatea de eliberare a biletelor de tratament balnear. Această măsură va fi valabilă pe perioada stării de urgenţă.

Măsura a fost impusă de hotărârea Comitetului Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă pentru instituirea unor măsuri pentru evitarea răspândirii COVID-19 , prin care au fost aprobate recomandările ”Grupului de analiză” ce vizează şi „restricţionarea activităţilor culturale, ştiinţifice, artistice, religioase, sportive şi de divertisment care presupun participarea a peste 50 de persoane, realizate în spaţii închise, inclusiv cele realizate în săli de tratament balnear, săli de fitness, saloane de SPA-uri, de cosmetică, săli de jocuri de noroc şi cazinouri”, precum şi de starea de urgenţă decretată începând cu 16.03.2020.

Potrivit CJP Călărași, biletele care au fost eliberate până la această dată vor fi anulate, urmând ca beneficiarilor să solicite, la cerere, restituirea integrală a contribuţiei.

„Ulterior reluării activităţii, beneficiarii biletelor anulate vor putea beneficia de un nou bilet de tratament balnear în anul curent dacă vor depune o nouă cerere şi vor solicita o altă perioadă. Reamintim, în acest context, recomandarea ca cererile tip să fie transmise prin poştă (str. Flacăra nr. 57-59, Călăraşi) sau prin e-mail (cjpcalarasi@gmail.com), urmând să fiţi contactaţi telefonic de reprezentanţii Casei Judeţene de Pensii Călăraşi. La propunerea conducerii S.C. TBRCM SA, pensionarii aflaţi deja la tratament vor întrerupe sejurul şi vor pleca din staţiuni fiind sprijiniţi, în acest sens, de conducerea unităţilor de tratament balnear, care va programa ieşirile în funcţie de orarul mijloacelor de transport cu care aceştia se vor întoarce la domiciliu. Pentru zilele neefectuate, beneficiarii pot solicita restituirea contribuţiei (prin cerere transmisă prin intermediul poştei, urmând ca suma de restituit să fie transmisă către beneficiar prin mandat poştal, la adresa de domiciliu), proporţional cu numărul zilelor neefectuate”, transmite Casa Județeană de Pensii Călărași, prin intermediul unui comunicat de presă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *